Thursday, October 23, 2008

[aku bingung teman}{][


salam~
buat teman yg disayangi...hilang mu sukar dicari ganti..
sebak dada ini mengenangkn keakraban bersamamu..
pilu hati ini bila terdgr khbr yg engkau pergi jauh dr diri ini...
ku cuba memujuk ht ini...
ku cuba mengatakan itu hanya sebuah sketsa percintaan...
pedih hanya Allah yg tahu..
mungkin ak tiada lg tempt di hatimu..
mungkin ak hanya tempat persinggahan dlm diari hidupmu..
tp ketahuilah kamu..
betapa aku menghargai pershbtn yg engkau berikan kepadaku..
maafkan aku seandainya tidak dpt memenuhi hajatmu..
maafkan aku seandainya diri ini penuh selut dan kotor untuk berdiri
di sampingmu...
maafkan aku seandainya diri ini pernah menyakiti hatimu wahai teman..

kerdil ku rasakan jiwa ini pabila memikirkan kebesaran Tuhan yg mengurniakannya..
wahai teman...pergilah sejauh mana langkahmu ingin menghayun..
tapi...jgn sekali2 engkau menangis tatkala jatuhmu tiada sesiapa di sisi...
kerna diri ini sentiasa di belakangmu untuk memenuhi erti sebuah pershbtn..
jgn sesekali engkau gusar memikirkan tiada tempat untuk mengadu..
kerna diri ini masih terbuka untuk menerima kehadiranmu..

Ya Allah...
Ya Allah...
Ya Allah...

Betapa besar erti sebuah pershbtn yg telah Kau kurniakn dlm diriku ini..
sehingga tak sanggup untuk ak mengenepikannya...
Sesungguhnya...Hanya Engkau Yang Maha Mengetahui akan sesuatu yg terjadi...

Wassalam...

0 carut coret: