Monday, November 17, 2008

iggy...







salam..tgh buhsan nih...so,wat le new post lg...hehe...iggy da sethn da..hehe...'da besha da die nih'...huhu...x sbr nk tgu die besha lgk...hehe....nnt leh bwk die jenjln..ngaa~iggy makin lame makin hensem...hehehe....slalu duk atas bahu n perut gue...agaga...makan kangkung uia nih makin sehat npk die...sedap eh iggy?hehehe...duk umah asyik nk kuar ja...bwk kuar br diam...kalu x...meronta2...nk tdo pun bising dgr die duk cakar2 sangkar...ngee...hm...syg iggy sgt...=)

3 carut coret:

Ms Kamilah said...

wah2.mmg hensem.
mcm kamm ;))

loves:kammensem

. said...

waa...
da mkin beshar mkin aku takutwey..
lg banyak kangkung dia nk mkn..
lg bnyak klai aku kne teman ko..
lagi byak kali aku kne terjenguk2 tengok court tennis..
mm..jagn bg dia merayau lm bilik aku sude..

bear said...

iggy bisik kt aku..die kt nk duk bilik ko..hahahhaa..ok la tuh..deal~!